مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:352023-11-29اقتصادي

کردستان در حوزه زیرساخت ضعف دارد/ ضرورت تغییر رویکرد تامین منابع مالی در استان


رییس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: رویکرد تامین منابع مالی در استان کردستان برای تقویت زیرساخت ها باید تغییر کند.

- رییس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور: کردستان در حوزه زیرساخت ضعف دارد/ ضرورت تغییر رویکرد تامین منابع مالی در استان ایسنا/کردستان رییس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: رویکرد تامین منابع مالی در استان کردستان برای تقویت زیرساخت ها باید تغییر کند.

سیدجعفر حسینی، امروز چهارشنبه(8 آذرماه) در جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی آمایش سرزمینی استان کردستان اظهار کرد: جایگاه استان کردستان در موضوع زیرساخت ها و تامین منابع مالی در این راستا مهم ترین چالش حوزه آمایش سرزمین کردستان است که باید پیگیری شود.

وی به اهمیت روش تامین منابع مالی در حوزه تقویت زیرساخت ها در استان کردستان اشاره کرد و افزود: شیوه سنتی تامین منابع که به وسیله آن از مازاد درآمدهای نفتی زیر ساخت ایجاد می شد، منسوخ بوده و نمی تواند کارآمدی داشته باشد.

رییس امور آمایش سرزمین و توسعه منطقه ای سازمان برنامه و بودجه کشور، عنوان کرد: منابع دولتی در بهترین حالت اهرمی برای توسعه استان ها و تقویت منابع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان در حوزه زیرساخت ضعف دارد/ ضرورت تغییر رویکرد تامین منابع مالی در استان

کردستان در حوزه زیرساخت ضعف دارد/ ضرورت تغییر رویکرد تامین منابع مالی در استان