مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 15:212023-12-09سياسي

افتتاح پروژه زیرگذر کوهک در شنبه های امید و افتخار


پروژه زیرگذر کوهک و راست گرد گلها در قالب هشتادوپنجمین شنبه های امید و افتخار به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، آیین افتتاح زیرگذر کوهک و راست گرد گلها صبح امروز -شنبه 18 آذرماه- در قالب هشتادوپنجمین شنبه های امید و افتخار با حضور شهردار تهران و مدیران شهری برگزار شد.

مهدی صداقتی، سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در این مراسم گفت: امروز شاهد سومین افتتاحیه پروژه های عمرانی سازمان مهندسی در سال 1402 هستیم.

این افتتاح بخشی از 98 پروژه اصلاح تقاطعی است که بناست در این دوره مدیریت شهری محقق شود، که در نتیجه آن مجموعا حدود 700 کیلومتر از مسیر مردم کاسته خواهد شد و همین امر تاثیر به سزایی در وقت شهروندان و کاهش آلودگی خواهد داشت.

وی ادامه داد: سال 1396 بعد از افتتاح پروژه شهید همدانی محلات منطقه 22 گسست جغرافیایی پیدا کردند، برای حل این معضل امسال تکمیل  تقاطعات در دستور کار معاونت فنی عمران قرار گرفت در همین راستا سال گذشته پروژه کاج_گلها در همین نزدیکی به بهره برداری رسید و افتتاح آن گره بسیار بزرگی از منطقه باز کرد.

صداقتی گفت: پروژه زیرگذر کوهک نیز 700 متر طول دارد.

رمپ کناری این پروژه دسترسی های شمال به جنوب بلوار کوهک را ایجاد می کند و راستگرد این پروژه نیز دسترسی از شمال کوهک به غرب بزرگراه همدانی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه زیرگذر کوهک در شنبه های امید و افتخار

افتتاح پروژه زیرگذر کوهک در شنبه های امید و افتخار