مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:512023-11-29سياسي

آیت الله مکارم شیرازی: مردم با دیدن خدمات صادقانه، پشتیبان و همراه خواهند بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله ناصر مکارم شیرازی امروز در دیدار رییس جمعیت هلال احمر گفت: عملکرد جمعیت هلال احمر انسانی است که می تواند چهره اسلامی، انسانی و خدمتگزار شما را به جهانیان نشان دهد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی، خود را محدود به ملیت و مذهب خاصی نمی کند و براساس ارزش های انسانی فعالیت می کند.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: این خدمت رسانی های بی بدیل و با اخلاص هلال احمر می تواند یک تبلیغ بزرگ باشد تا پایبندی ما به ارزش های انسانی را مشخص کند.

وی افزود: به توفیق حضور داوطلبان و کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر، امروز مردم شاهد هستند که چه از خودگذشتگی هایی برای آنان انجام می شود و این یک تصویر زیبا از هلال احمر به نمایش می گذارد.

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: خدمت درجمعیت هلال احمر یک عبادت و اقدامی بشردوستانه است و این توفیقی است که به شما اعطا شده و باید قدردان آن باشید.

وی گفت: این فرصت ارزشمند در اختیار دیگران نیست تا همچون نیروهای هلال احمر، درخدمت خلق خدا باشند.

این مرجع تقلید با اشاره به جایگاه هلال احمر گفت: مردم زمانی که خدمات صادقانه و خالصانه هلال احمر را مشاهده می کنند، پشتیبان و همراه خواهند بود، این حمایت مردمی بسیار اهمیت دارد و یک لطف الهی است که از جانب خداوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مکارم شیرازی: مردم با دیدن خدمات صادقانه، پشتیبان و همراه خواهند بود

آیت الله مکارم شیرازی: مردم با دیدن خدمات صادقانه، پشتیبان و همراه خواهند بود