مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:202023-12-16دانش

هوش مصنوعی مرگ تئوری ها را رقم می زند


استادیار و عضو هیأت علمی گروه مطالعات آینده نگرمؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در نشست علوم انسانی؛ از چیستی تا کارکردها به نسبت هوش مصنوعی و علوم انسانی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش وپرورش خبرگزاری فارس، سیدمحمد حسینی مقدم، استادیار و عضو هیئت علمی گروه مطالعات آینده نگرمؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در نشست علوم انسانی؛ از چیستی تا کارکردها به نسبت هوش مصنوعی و علوم انسانی پرداخت.

 استادیار و عضو هیئت علمی در این نشست به آینده نگری و آینده پژوهی در علوم انسانی اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های ما پرداختن به اتفاق هایی است که در حوزه علم و فرهنگ رخ می دهد.

عمر علوم انسانی و معارف به درازای تاریخ ایران می رسد و از آن حوزه هایی است که خود من شخصا دوست دارم، چرا که علوم انسانی ما در طراز جهان مطرح است.

او ادامه داد: 10 دانشگاه برتر در حوزه علوم انسانی جهان مطرح هستند که امریکا و انگلیس در این میان نقش اساسی دارند و دانشگاه هایی مانند استنفورد و ماساچوست که شهرتشان به فناوری برمی گردد، در حال حاضر جزو برترین دانشگاه های علوم انسانی هستند.

در انگلیس، صنعت آموزش عالی یکی از مهم ترین صنایع را به خود اختصاص داده است و مطرح می کند که چرا علوم انسانی امروز حائز اهمیت شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی مرگ تئوری ها را رقم می زند

هوش مصنوعی مرگ تئوری ها را رقم می زند