مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:062023-12-09سياسي

درآمد مولدسازی دارایی های دولت کجا خرج می شود


در حالی که یک استاد اقتصاد در مورد درآمد مولدسازی دارایی های دولت انتقاد کرده و آن را موهومی عنوان کرده است، سازمان برنامه و بودجه امروز اعلام کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به تازگی، فرشاد مؤمنی، استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی به طرح مولدسازی دارایی ها تاخته و درآمد آن را موهومی عنوان کرده است؛ به ادعای مؤمنی، با مولدسازی ارزشمندترین دارایی های بین نسلی بدون نظارت و با قیمت غیرشفاف به گروه های نامشخص واگذار می شود.

این در حالی است که فرآیند نظارت بر مولدسازی دارایی های دولت طبق ماده 17 آیین نامه مولدسازی توسط کمیته ای متشکل از نمایندگان سران قوا، به ریاست نماینده قوه قضاییه تشکیل می شود که وظیفه تطبیق عملکرد ارکان با احکام و ضوابط آیین نامه مولدسازی را برعهده دارد.

امروز حمید امانی همدانی، معاون هماهنگی برنامه، بودجه و نظارت سازمان برنامه، از درآمد 4400 میلیارد تومانی از محل مولدسازی دارایی ها در 8 ماه سال جاری خبر داد و تأکید کرد: 100 درصد درآمد مولدسازی دارایی ها صرف تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام در کشور می شود.

به گفته وی در قانون بودجه سال جاری از محل واگذاری اموال منقول و غیرمنقول به میزان 99 هزار و 500 میلیارد تومان منابع برای موضوع مولدسازی پیش بینی شده است که با توجه به دستورالعمل مربوطه از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد مولدسازی دارایی های دولت کجا خرج می شود

درآمد مولدسازی دارایی های دولت کجا خرج می شود