مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-19حوادث

اصلاح نقاط حادثه خیز تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی دارد


رییس دادگستری شهرستان کامیاران بر تاثیر اصلاح یا حذف نقاط حادثه خیز در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی تأکید کرد.

- ایسنا/کردستان رییس دادگستری شهرستان کامیاران بر تاثیر اصلاح یا حذف نقاط حادثه خیز در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی تأکید کرد.

منصور مهدوی امروز (سه شنبه، 28 آذر ماه) در بازدید از نقاط حادثه خیز و پر تصادف جاده های شهرستان کامیاران، با بیان اینکه نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی از عوامل بروز تصادف ها و سوانح رانندگی در این شهرستان است، اظهار کرد: اصلاح یا حذف نقاط حادثه خیز تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ترافیکی و کاهش خسارت ها دارد.

وی ادامه داد: اثربخشی اقدامات انجام شده، با توجه به اجرای فنی و رفع نواقص نقاط حادثه خیز، قابل مشاهده بوده و موجب کاهش تصادف ها، تلفات جاده ای و به حداقل رسیدن نقاط حادثه خیز در شهرستان شده که نشانه شناخت صحیح از مشکلات و رفع به موقع آنهاست.

مقدمی، رییس اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان کامیاران نیز در این بازدید، با بیان اینکه اقدامات زیادی از جمله تعریض جاده ها در بیشتر محورها، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، ایجاد روشنایی، خط کشی وسط و دو طرف جاده، شانه سازی دو طرف جاده در محورهای فرعی و آزادسازی حریم جاده ها انجام شده است، گفت: انجام بعضی اقدامات به حمایت دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح نقاط حادثه خیز تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی دارد

اصلاح نقاط حادثه خیز تاثیر بسزایی در ارتقای ایمنی دارد