مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-02بين الملل

هشدار شدید کره شمالی به آمریکا درباره ساقط کردن ماهواره


وزارت دفاع کره شمالی به آمریکا هشدار داد که هرگونه اقدام واشنگتن برای ساقط کردن ماهواره پیونگ یانگ، به معنای «اعلان جنگ» خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس به دنبال اظهارات اخیر مقام ارشد آمریکایی، وزارت دفاع کره شمالی درباره احتمال اقدام واشنگتن برای ساقط کردن ماهواره نظامی کره شمالی بیانیه منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنابع رسانه ای از قبیل خبرگزاری آناتولی ، خبرگزاری دولتی کره شمالی بیانیه ای به نقل از وزارت دفاع کره شمالی منتشر کرد که در آن اعلام کرد که پیونگ یانگ اقدام احتمالی آمریکا در ساقط کردن ماهواره کره شمالی را اعلان جنگ قلمداد خواهد کرد.

وزارت دفاع کره شمالی هشدار داد که این کشور برای دفاع از خود احتمال هدف قرار دادن ماهواره های جاسوسی آمریکا را در نظر خواهد گرفت.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: هرگز نمی توان خصومت اسفناک نیروی فضایی ایالات متحده با ماهواره شناسایی جمهوری دموکراتیک خلق کره را نادیده گرفت و آن را فقط یک چالش برای حاکمیت کره شمالی دانست بلکه به طور دقیق تر، (هر گونه تلاش برای سرنگونی ماهواره) اعلان جنگ علیه آن است .

این بیانیه در واکنش به اظهارات اخیر شریل کلینکل مقام ارشد نیروی فضایی ایالات متحده منتشر شد که طی آن، این مقام واشنگتن در مصاحبه اخیر با رادیو آسیای آزاد از احتمال سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شدید کره شمالی به آمریکا درباره ساقط کردن ماهواره

هشدار شدید کره شمالی به آمریکا درباره ساقط کردن ماهواره