مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 07:452023-11-22سياسي

«انسجام عمومی» جزو دغدغه های جدی شورای فرهنگ عمومی قزوین است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: وحدت و انسجام عمومی جزو دغدغه های جدی شورای فرهنگ عمومی قزوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور که به صورت ارتباط تصویری و با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: این روزها که ظلم و جنایت صهیونیست ها و مظلومیت مردمی بی پناه در مقابل کودک کشی، نسل کشی و جنایت های غیرقابل تصور را می بینیم، باید دائماً جمله و لعن الدائم علی اعدائهم اجمعین من الان الی قیام یوم الدین یادآوری شود.

وی ادامه داد: دل های همه ما دردمند مصائبی است که در این ایام به دلیل ظلم، جنایت و نسل کشی صهیونیست ها اتفاق می افتد، شب و روزمان مشغول این معناست، از خدای متعال نابودی این جرثومه خباثت، دشمنی، عداوت و نسل کشی و همچنین پیروزی مسلمانان مظلوم غزه را خواهانیم.

شورای فرهنگ عمومی کشور در بحران های جهانی نقش آفرینی کند امام جمعه قزوین با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی کشور در بحران های جهانی نقش آفرینی کند، عنوان کرد: امیدواریم در بحث شورای فرهنگی و حرکت رو به جلوی نظام مقدس جمهوری اسلامی، وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی همه نگاه ها و جوانب ایمانی و دینی را مدنظر قرار دهد و همواره در هر استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«انسجام عمومی» جزو دغدغه های جدی شورای فرهنگ عمومی قزوین است

«انسجام عمومی» جزو دغدغه های جدی شورای فرهنگ عمومی قزوین است