مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 20:152023-12-18حوادث

کشف 4 قبضه سلاح مجاز و غیر مجاز از شکارچیان حرفه ای در قیروکارزین


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین از کشف و ضبط 4 قبضه سلاح مجاز و غیر مجاز از شکارچیان حرفه ای این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیروکارزین از کشف و ضبط 4 قبضه سلاح مجاز و غیر مجاز از شکارچیان حرفه ای این شهرستان خبر داد.

عباس قائدی امروز، 27 آذرماه با اعلام این خبر گفت: از این شکارچیان دو عدد سلاح پنج تیر گلوله زنی برنو به همراه یک عدد قطار کمری حاوی دو عدد فشنگ مربوطه، یک عدد سلاح پنج تیر پران غیرمجاز ، یک عدد سلاح بادی غیر مجاز دوربین دار، یک عدد کپسول تفنگ بادی غیر مجاز پی سی پی و یک عدد دوربین چشمی روسی کشف شد.

وی بیان کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان قیر و کارزین این سلاح ها را به همراه اجزا و گوشت قوچ وحشی از متخلفان کشف و ضبط کرده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قیر و کارزین با اشاره به حساسیت محیط زیست در این شهرستان و آسیب پذیری آن خواستار برخورد قاطع و جدی با متخلفان شد.

قائدی در ادامه با اشاره به اینکه برآیند حیات وحش در زیستگاه های ما و تغییر نگرش از همزیستی به دشمنی و حذف حیوانات مبین این است که در دهه آینده خبری از جمعیت آنان در زمین نخواهد بود، افزود: در این صورت زندگی انسان هم با مخاطرات زیادی مواجه می شود، مرگ ناگواری که به اعتقاد کارشناسان باید برای رفع آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 قبضه سلاح مجاز و غیر مجاز از شکارچیان حرفه ای در قیروکارزین

کشف 4 قبضه سلاح مجاز و غیر مجاز از شکارچیان حرفه ای در قیروکارزین