مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-20سياسي

زمین های فروخته شده به افراد غیر ساکن در روستاها پس گرفته می شود


هرگونه فروش زمین در محیط روستایی به افراد غیر ساکن، غیر قانونی است و مدیران مربوطه باید همه زمین های فروخته شده را پس بگیرند.

- ایسنا/قم استادار قم بیان کرد: هرگونه فروش زمین در محیط روستایی به افراد غیر ساکن، غیر قانونی است و مدیران مربوطه باید همه زمین های فروخته شده را پس بگیرند.

به نقل از روابط عمومی و امور بین المللی استانداری قم، دکتر محمد آقامیری امروز چهارشنبه 29 آذرماه در شورای اداری شهرستان کهک، اظهار کرد: در سفر اول به شهرستان کهک 25 طرح به تصویب رسید که خوشبختانه با تلاش مدیران دستگاه ها، تمامی این مصوبات به مرحله اجرا رسید.

اجرای سریع چهاربانده شدن تمام مسیر قم به کهک وی افزود: یکی از مهمترین طرح هایی که از همین امروز باید در این بخش آغاز و در نزدیک ترین زمان ممکن به اجرا برسد، اجرای طرح چهار بانده شدن و مجزا شدن جاده رفت و برگشت در تمام مسیر قم به کهک است.

وی با اشاره به وظیفه مندی همه دستگاه های مرتبط برای اجرای این طرح گفت: حتی یک نفر نیز نباید به دلیل دیرکرد در اجرای این طرح در این جاده به مشکل بیفتد و خدای نکرده جان خود را از دست بدهد؛ همه ما وظیفه داریم از جان مردم حفاظت کنیم.

آقامیری بیان کرد: هرگونه فروش زمین در محیط روستایی به افراد غیر ساکن، غیر قانونی است و مدیران مربوطه باید همه زمین های فروخته شده را پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین های فروخته شده به افراد غیر ساکن در روستاها پس گرفته می شود

زمین های فروخته شده به افراد غیر ساکن در روستاها پس گرفته می شود