مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-13اقتصادي

مدل صرفه جویی در مصرف سوخت نباید به بخش تولید و صنعت ضربه بزند


معاون استاندار کردستان با تاکید براینکه اولویت در استان تامین سوخت خانگی است، گفت: باید بە گونەای در مصرف گاز طبیعی صرفەجویی کنیم کە بە بخش تولید و صنعت ضربەای وارد نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله رشیدی پور ظهر امروز در اولین کارگروه مدیریت بحران انرژی استان کردستان اظهار کرد: باتوجە بە محدودیت های موجود باید حوزە انرژی بە شیوەهای مختلف نهایت صرفەجویی را داشتە باشیم.

وی خاطرنشان کرد: انرژی ها، نعمت ها و امکانات موجود همگی متعلق بە آیندگان است و وظیفە تک تک ما مصرف درست آن و انتقال به ایندگان است.

رشیدی پور اذعان کرد: سال گذشتە در فصل پاییز و زمستان مصوباتی در حوزه مصرف بهینه انرژی  داشتیم و اقدامات خوبی در این راستا انجام گرفت.

به گفته وی، براساس تصمیمات گرفته شده  ادارات موظف هستند از ابتدای آذر تا پایان اسفند ماە، مصرف گاز خود را 20 درصد کاهش دهند.

 وی با تاکید براینکه اولویت در استان تامین سوخت خانگی است، گفت: باید بە گونەای در مصرف گاز طبیعی صرفەجویی کنیم کە بە بخش تولید  و صنعت ضربەای وارد نشود.

رشیدی پور افزود: صرفەجویی در منابع انرژی باید نهادینە و بە یک فرهنگ تبدیل شود و در این راستا فرهنگ سازی از مدارس و دانشگاەها شروع و ادارات نیز الگویی برای مردم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدل صرفه جویی در مصرف سوخت نباید به بخش تولید و صنعت ضربه بزند

مدل صرفه جویی در مصرف سوخت نباید به بخش تولید و صنعت ضربه بزند