مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 13:452023-12-12سياسي

روایتی از اتحاد در نمایش «آن کلات»


نمایش «آن کلات» روایتی از هشیارانه بودن مقاومت زنان و مردان در برابر دشمنان خارجی و در مصاف با گمراهان و فرصت طلبان داخلی است و به صورت سمبلیک مقاومت جامعه را در طول تاریخ و از طریق مام وطن بیان می کند.

- ایسنا/اصفهان نمایش آن کلات روایتی از هشیارانه بودن مقاومت زنان و مردان در برابر دشمنان خارجی و در مصاف با گمراهان و فرصت طلبان داخلی است و به صورت سمبلیک مقاومت جامعه را در طول تاریخ و از طریق مام وطن بیان می کند.

حسنعلی عرب، کارگردان نمایش آن کلات در گفت وگو با ایسنا و با بیان اینکه همه اقشار جامعه و به خصوص کسانی که ایران و ایرانی بودن، یکرنگی و اتحاد دغدغه های آن ها است می توانند مخاطبین این نمایش باشند، اظهار کرد: آن کلات داستانی درباره کلات و شهزاده ای است که به این کلات پناه آورده و مورد هجوم مغول ها قرار می گیرد.

درواقع این نمایش درباره مقاومت و نقش زنان و مردان در عرصه مقاومت است و به ماجرای حمله مغول به ایران و مقاومت ایرانی ها می پردازد.

او اضافه کرد: ایده پرداز و نویسنده نمایش آن کلات بهار مومنی است و محمدهاشم زاده به عنوان دراماتورژ حضور دارد، آهنگساز نیز محمد نادری است و علیرضا رنجبران با توجه به خواندن و مشاهده کردن نمایشنامه، پوستر آن را طراحی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از اتحاد در نمایش «آن کلات»

روایتی از اتحاد در نمایش «آن کلات»