مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-26فرهنگي

یادی از ناصر ملک مطیعی، داریوش مهرجویی و بیتا فرهی در رونمایی از «ابر مرد سینما»


در اکران افتتاحیه فیلم مستند داستانی «ابرمرد سینما» که نگاهی به زندگی مرحوم ناصر ملک مطیعی دارد، گفته شد: ناصر ملک مطیعی هنرمند مردم داری بود و نشان داد که انتشار عکس بزرگ بر سردر سینما کسی را هنرمند و بازیگر نمی کند.

- یادی از ناصر ملک مطیعی، داریوش مهرجویی و بیتا فرهی در رونمایی از ابر مرد سینما در اکران افتتاحیه فیلم مستند داستانی ابرمرد سینما که نگاهی به زندگی مرحوم ناصر ملک مطیعی دارد، گفته شد: ناصر ملک مطیعی هنرمند مردم داری بود و نشان داد که انتشار عکس بزرگ بر سردر سینما کسی را هنرمند و بازیگر نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، مراسم اکران افتتاحیه فیلم مستند داستانی ابر مرد سینما به تهیه کنندگی و کارگردانی نادر طریقت شب گذشته، شنبه 4 آذرماه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم یاد بیتا فرهی بازیگر فقید سینمای ایران گرامی داشته شد و در ادامه نادر طریقت با تشکر از همه حاضران در سالن گفت: خوشحالم که این فیلم پس از سال ها امکان اکران پیدا کرده است و علاقمندان سینما می توانند آن را تماشا کنند.

قرار بود این مراسم را حدود یک ماه قبل برگزار کنیم اما به دلیل درگذشت دردناک داریوش مهرجویی کارگردان سینما و وحیده محمدی فر (فیلمنامه نویس)، آن را با بیش از 40 روز تاخیر برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادی از ناصر ملک مطیعی، داریوش مهرجویی و بیتا فرهی در رونمایی از «ابر مرد سینما»

یادی از ناصر ملک مطیعی، داریوش مهرجویی و بیتا فرهی در رونمایی از «ابر مرد سینما»