مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 08:352023-11-29اقتصادي

گردشگری سلامت با شناسایی نیازهای دیگر کشورها تقویت می شود


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: نیازهای سلامت در دیگر کشورها شناسایی و در راستای گردشگری سلامت به آنها توجه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی قاسم زاده، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان صبح امروز در سومین جلسه کمیته گردشگری سلامت استان سمنان اظهار کرد: این جلسه با هدف بررسی تعداد تخت، آمار پزشکان، تخصص های موجود، ظرفیت های موجود در مراکز درمانی در حوزه بخش بیماران بین المللی و همچنین ارتقای جایگاه گردشگری سلامت در استان سمنان برگزار شده است.

وی گفت: از برنامه های این کمیته می توان به معرفی و تبلیغات خدمات درمانی قابل ارائه در بیمارستان های دارای بخش بیماران بین المللی، شناسایی بازار هدف و راهکارها برای جذب گردشگران سلامت، تهیه بسته های مسافرتی گردشگری سلامت و … از مبادی مجاز دارای گواهینامه از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اشاره کرد.

قاسم زاده گفت: نیاز است تا با همکاری های لازم بین مسؤولان مربوطه و دستگاه های اجرایی ازجمله دانشگاه های علوم پزشکی و اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان، نیازهای سلامت در دیگر کشورها شناسایی شود تا با معرفی ظرفیت های گردشگری سلامت استان سمنان در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری سلامت با شناسایی نیازهای دیگر کشورها تقویت می شود

گردشگری سلامت با شناسایی نیازهای دیگر کشورها تقویت می شود