مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-03دانش

بخشنامه المپیاد دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد ابلاغ شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه المپیاد دانشجویان علوم پزشکی این دانشگاه را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه ای آیین نامه المپیاد دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی  استان ها و واحدهای ویژه ابلاغ کرد.

طهرانچی تأکید کرده است: این بخشنامه در راستای تحقق تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه و برنامه ریزی برای ایجاد بستر مناسب انجام فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی نخبگان و جوانان دارای استعداد برتر به منظور استفاده صحیح و مناسب از ظرفیت های علمی ایشان در راستای توسعه همه جانبه کشور و به منظور ساماندهی حضور فعال دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت های المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ابلاغ شده است.

بخشنامه المپیاد دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اساسنامه باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه و در راستای اجرای بسته های کاری مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه تدوین شده است.

  براساس این بخشنامه؛ ارکان و عوامل مؤثر در سیاست گذاری، برنامه ریزی و اجرای المپیاد دانشجویی علوم پزشکی شامل معاونت علوم پزشکی، ستاد باشگاه و کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه المپیاد دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد ابلاغ شد

بخشنامه المپیاد دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد ابلاغ شد