مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-04سياسي

موسوی لاری: آیت الله رحمت یکی از بهترین یاران امام خمینی(س) بود


حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله محمدرضا رحمت، به خبرنگار جماران گفت: آیت الله رحمت یکی از بهترین یاران امام خمینی(س) بود.

- وزیر کشور دوره اصلاحات با اشاره به اینکه آیت الله رحمت یکی از یاران خیلی دیرینه امام خمینی(س) بود، گفت: ایشان همواره همراه امام بود و تا آخر عمر در خط خدمت به امام و آرمان های باقی ماند.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم آیت الله محمدرضا رحمت، به خبرنگار جماران گفت: آیت الله رحمت یکی از یاران خیلی دیرینه امام خمینی(س) بود و دوران غربت حضرت امام در نجف مرحوم آیت الله رحمت و بعضی از دوستان مثل مرحوم آقای دعایی همراه نهضت امام بودند و پیام امام را به عموم مردم کشور منتقل می کردند.

عضو مجمع روحانیون مبارز با تأکید بر اینکه آیت الله رحمت یکی از بهترین یاران امام خمینی(س) بود، افزود: ایشان همواره همراه امام بود و تا آخر عمر در خط خدمت به امام و آرمان های باقی ماند.

یعنی علاوه بر دورانی که امام در نجف اشرف تبعید بودند و ایشان جزیی از حلقه یاران امام محسوب می شد، و بعد از انقلاب نیز تمام وقت در خدمت امام و فکر امام بود و حتی پس از ارتحال حضرت امام این خط را رها نکرد و در کنار بیت امام تمام عمر خود را سپری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لاری: آیت الله رحمت یکی از بهترین یاران امام خمینی(س) بود

موسوی لاری: آیت الله رحمت یکی از بهترین یاران امام خمینی(س) بود