مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-02سياسي

نشست هماهنگی نهمین اجلاس کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و قطر برگزار شد


با توجه به مناسبات سازنده سیاسی ایران و قطر و تاکید روسای دو کشور، برگزاری نهمین کمیسیون ایران و قطر از اهمیت بسیار بالای در توسعه روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور برخوردار است.

- با توجه به مناسبات سازنده سیاسی ایران و قطر و تاکید روسای دو کشور، برگزاری نهمین کمیسیون ایران و قطر از اهمیت بسیار بالای در توسعه روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور برخوردار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی اکبری - رییس مرکز بین الملل وزارت نیرو با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی نهمین اجلاس کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و قطر، گفت: نهمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و قطر به صورت سالیانه برای توسعه همکاری های اقتصادی و تعامل سازنده دو هیأت بلندپایه از مسئولان دستگاه های اجرایی و شورای روابط تجاری دو کشور، برای توسعه و تعمیق مناسبات دوستانه دو کشور در تهران برگزار می شود.

رییس مرکز بین الملل وزارت نیرو در این باره افزود: با توجه به مناسبات سازنده سیاسی دو کشور و تاکیدات روسای دو کشور برگزاری نهمین کمیسیون ایران و قطر از اهمیت بسیار بالای در توسعه روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور برخوردار است.

وی ادامه داد: این کمیسیون در قالب چهار کمیته تخصصی از دو کشور ایران و قطر شامل کمیته تجارت ( بازرگانی، صنایع و اتاق های بازرگانی، بانکی، گمرکی و بیمه)، کمیته زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هماهنگی نهمین اجلاس کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و قطر برگزار شد

نشست هماهنگی نهمین اجلاس کمیسیون همکاری های مشترک اقتصادی ایران و قطر برگزار شد