مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-01سياسي

مجلس تراز جمهوری اسلامی نماینده مومن و انقلابی می خواهد


مردم شهرستان از گرانی و هنجارشکنی برخی گردشگران گله مند هستند و باید مسئولان تدبیر کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پارسیان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: باید به فکر فردای خود باشیم و در آن چه برای قیامت می فرستیم دقت کنیم محاسبه نفس سبب رشد تقواست و هیچکس در هیچ سن و مرحله ای نباید خود را از شر نفس ایمن بداند.

وی یاد شهید آیت الله مدرس را گرامی داشت و روز مجلس را تبریک گفت و در این باره بیان داشت: مجلس حساس ترین نهاد قانونی کشور است.

مجلس تراز جمهوری اسلامی باید نمایندگانی داشته باشد که عالمانه و شجاعانه مصالح کشور و مردم را دنبال کنند به تعبیر رهبر عزیز انقلاب نماینده ای که وامدار افراد زیادی باشد و در مجلس به دنبال پس دادن قرض خود باشد به درد نمی خورد نماینده باید متدین و معتقد باشد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا تاکید کرد: مردم باید ضمن کمک به حضور حداکثری در انتخابات با مطالعه و تحقیق فرد اصلح را انتخاب کنند تا امانت داری آنها کامل شود.

 این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از خطبه ضمن تبریک روز دانشجو بیان داشت: اداره آینده کشور در دست دانشجویان عزیز است و دانشجویان باید درک دقیق از مسائل کشور و منطقه خود داشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس تراز جمهوری اسلامی نماینده مومن و انقلابی می خواهد

مجلس تراز جمهوری اسلامی نماینده مومن و انقلابی می خواهد