مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:552023-12-13بين الملل

افزایش سطح روابط ایران و مصر در آینده نزدیک/ السیسی پیروز قطعی انتخابات خواهد بود


رئوف توکلی؛ انتخابات ریاست جمهوری مصر از روز یک شنبه 10 دسامبر آغاز شده است و فرایند رأی گیری در تمام شهرهای این کشور به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

- کارشناس مسائل سیاسی شمال آفریقا در گفتگو با خبرگزاری دانشجو مطرح کرد افزایش سطح روابط ایران و مصر در آینده نزدیک/ السیسی پیروز قطعی انتخابات خواهد بود انتخابات ریاست جمهوری مصر با حضور عبدالفتاح السیسی و سه نامزد دیگر در حال برگزاری است و بر اساس پیش بینی های رسمی السیسی پیروز قطعی این انتخابات خواهد بود به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو- رئوف توکلی؛ انتخابات ریاست جمهوری مصر از روز یک شنبه 10 دسامبر آغاز شده است و فرایند رأی گیری در تمام شهرهای این کشور به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

عبدالفتاح السیسی پس آنکه توانست قانون اساسی مصر را در خصوص حضور رییس جمهور برای سه دوره متوالی تغییر دهد، به عرصه انتخابات ورود پیدا کرد و بر اساس پیش بینی ها به عنوان گزینه اصلی تصدی منصب ریاست جمهوری مصر انتخاب خواهد شد بر همین اساس به منظور تحلیل و واکاوی انتخابات ریاست جمهوری مصر، با دکتر عبدالامیر نبوی، کارشناس مسائل سیاسی شمال آفریقا به گفت و گو پرداختیم.

نامزدهای دیگر شانسی برای پیروزی در این رقابت نخواهند داشت نبوی در ابتدا به بیان کلیتی از فضای انتخاباتی مصر پرداخت و گفت: انتخابات ریاست جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سطح روابط ایران و مصر در آینده نزدیک/ السیسی پیروز قطعی انتخابات خواهد بود

افزایش سطح روابط ایران و مصر در آینده نزدیک/ السیسی پیروز قطعی انتخابات خواهد بود