مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-13سياسي

اخبار سیاسی 22 آذر؛ آغاز ساخت «سریر»/رویکرد قالیباف درباره قیمت سوخت


«ساخت هلیکوپتر بومی»، «لغو یک طرفه روادید با 32 کشور»، «لایحه عفاف و حجاب» و «قیمت سوخت» از موضوعات مهم خبری بیست و دوم آذرماه 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- اخبار سیاسی 22 آذر؛ آغاز ساخت سریر /رویکرد قالیباف درباره قیمت سوخت ساخت هلیکوپتر بومی ، لغو یک طرفه روادید با 32 کشور ، لایحه عفاف و حجاب و قیمت سوخت از موضوعات مهم خبری بیست و دوم آذرماه 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز در نخستین جشنواره سردار شهید عبدالله رودکی که به مناسبت هفته دانش و پژوهش با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد، به پیشرفت های قابل قبول در توسعه تجهیزات رزمی و دفاعی در کشور اشاره کرد و آن را نتیجه تلاش محققان و دانشمندان حوزه دفاعی امنیتی نیروهای مسلح کشورمان دانست و این اطمینان را داد که در آینده نزدیک شاهد خواهیم بود کشورمان مرجع علم در دنیا شود.

**** در بخشی از جلسه امروز هیات وزیران، که در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، از تصویب لغو روادید با 32 کشور در هیئت دولت خبر داد و گفت: لغو یک طرفه روادید با اولویت هایی که ما مشخص کرده بودیم امروز در دولت تصویب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 22 آذر؛ آغاز ساخت «سریر»/رویکرد قالیباف درباره قیمت سوخت

اخبار سیاسی 22 آذر؛ آغاز ساخت «سریر»/رویکرد قالیباف درباره قیمت سوخت