مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:002023-12-04حوادث

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق فردوس و قاینات


در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در فردوس و قاینات، دستگیری سارق اماکن خصوصی در فردوس، - خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان جنوبی در جریان اخباری با عناوین کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در فردوس و قاینات، دستگیری سارق اماکن خصوصی در فردوس، توقیف کامیون حامل مرغ زنده بدون مجوز در سرایان و .

قرار می گیرید.

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در فردوس و قاینات سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی فردوس اظهار داشت: ماموران انتظامی یگان امداد این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

  وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی کشف کردند.

  فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: مأموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

  سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات هم گفت: ماموران انتظامی بخش آرین شهر این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق فردوس و قاینات

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق فردوس و قاینات