مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 08:502023-12-02اقتصادي

10 واحد صنعتی راکد مازندران با سرمایه گذاران بخش سلولزی احیا شد


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: حدود 10 واحد صنعتی و تولیدی راکد در مازندران با علاقمندی سرمایه گذاران بخش سلولزی به چرخه تولید بازگشت و روند احیای این واحدها درحال انجام است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: حدود 10 واحد صنعتی و تولیدی راکد در مازندران با علاقمندی سرمایه گذاران بخش سلولزی به چرخه تولید بازگشت و روند احیای این واحدها درحال انجام است.

نادعلی کهنسال جمعه شب 10 آذرماه درحاشیه بازدید از شرکت تولید کارتن ومقوا پرندکارتن پویا که معاون وزیرصمت نیز حضور داشت، به خبرنگار ایسنا گفت: این واحدها که عمدتاً به دلایل مختلف از سوی بهره برداران راکد و غیرفعال شده بود، طی دو سال اخیر توسط سرمایه گذاران جدید خریداری که 6 واحد از این تعداد در بخش محصولات سلولزی بهداشتی بوده است.

وی، از سرمایه گذاران وعلاقمندان بخش سرمایه گذاری در واحدهای راکد و غیرفعال تولیدی در مازندران دعوت کرد و افزود: اداره کل صمت مازندران از سرمایه گذاران حوزه صنعت به ویژه بخش سلولزی که در زنجیره زندگی مردم نقش آفرین شده اند، حمایت می کند.

مدیرکل صمت مازندران ادامه داد: در دو سال گذشته با حمایت از واحدهای زیان دیده و اختصاص سرمایه درگردش این واحدها احیا و به چرخه تولید بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 واحد صنعتی راکد مازندران با سرمایه گذاران بخش سلولزی احیا شد

10 واحد صنعتی راکد مازندران با سرمایه گذاران بخش سلولزی احیا شد