مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-09بين الملل

سازمان ملل: عملیات کمک به غزه پایدار نیست


همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به جنوب غزه، سازمان ملل اعلام کرد که تلاش های بشردوستانه آن ها در نوار غزه در آستانه فروپاشی قرار دارد و شیوه تحویل کمک های انسانی «نامنظم وغیرقابل اعتماد» شده و وضعیت کمک رسانی «پایدار نیست.

- همزمان با تشدید حملات رژیم صهیونیستی به جنوب غزه، سازمان ملل اعلام کرد که تلاش های بشردوستانه آن ها در نوار غزه در آستانه فروپاشی قرار دارد و شیوه تحویل کمک های انسانی نامنظم وغیرقابل اعتماد شده و وضعیت کمک رسانی پایدار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارتین گریفیث معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه ضمن آنکه وضعیت غزه را وخیم توصیف کرد، گفت که برنامه ها برای محافظت از جان غیرنظامیان در حال نابودی است.

طبق گزارش راشا تودی، مارتین گریفیث ضمن بیان اینکه حملات رژیم صهیونیستی هیچ مکان امنی را برای غیرنظامیان در جنوب غزه باقی نگذاشته است، افزود: ما هیچ عملیات بشردوستانه ای در جنوب غزه نداریم.

حملات اسراییل هیچ مکان امنی برای غیرنظامیان در جنوب غزه باقی نگذاشته است.

بدون داشتن مکانی امن، برنامه های ما عملا در حال نابودی می باشند.

وی با اشاره به تحویل کمک ها به غزه و شرایط دشوار رسیدن این کمک ها به این باریکه تاکید کرد که عملیات سازمان ملل به خوبی پیش نمی رود و به برنامه ای برای فرصت طلبان بدل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: عملیات کمک به غزه پایدار نیست

سازمان ملل: عملیات کمک به غزه پایدار نیست