مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 20:052023-12-15اجتماعي

وداع مردم دارالمؤمنین گرگان با پیرغلام و ذاکر اهل بیت (ع)


مدرم قدرشناس دارالمؤمنین گرگان پیکر «سیدصادق میرحیدری» مداح، ذاکر و پیرغلام اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و فرهنگی بازنشسته را به خانه ابدی تشییع کردند.

- وداع مردم دارالمؤمنین گرگان با پیرغلام و ذاکر اهل بیت (ع) ایسنا/گلستان مدرم قدرشناس دارالمؤمنین گرگان پیکر سیدصادق میرحیدری مداح، ذاکر و پیرغلام اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و فرهنگی بازنشسته را به خانه ابدی تشییع کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی مراسمی که امروز جمعه و همزمان با ایام فاطمیه برگزار شد، مردم دارالمؤمنین مرکز استان گلستان گرگان با حضور پرشور خود، پیکر سیدصادق میرحیدری مداح، ذاکر و پیرغلام حسینی و یکی از فرهنگیان خوشنام بازنشسته این شهر را تشییع کردند.

پیکر زنده یاد میرحیدری پس از برگزاری زیارت عاشورا و آیین مداحی و سینه زنی در هیأت پیروان مکتب الحسین (ع) واقع در گلشن دهم گرگان و اقامه نماز توسط آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان، بر دستان مردم مؤمن استان گلستان به سمت آرامگاه ابدی اش در امامزاده عبدالله (ع) تشییع و در آن مکان مقدس آرام گرفت.

این خادم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) پس از تحمل سال ها بیماری و رنج، روز پنج شنبه 23 آذر ماه 1402 در 80 سالگی دار فانی را وداع گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع مردم دارالمؤمنین گرگان با پیرغلام و ذاکر اهل بیت (ع)

وداع مردم دارالمؤمنین گرگان با پیرغلام و ذاکر اهل بیت (ع)