مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-22اجتماعي

مهارت آموزی منطبق بر نیاز جامعه باشد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: فرآیند ارائه آموزش ها در گام اول باید نیازسنجی شده و متناسب با نیاز روز جامعه، نیروی متخصص توسط آموزش فنی و حرفه ای وارد جامعه شود.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: فرآیند ارائه آموزش ها در گام اول باید نیازسنجی شده و متناسب با نیاز روز جامعه، نیروی متخصص توسط آموزش فنی و حرفه ای وارد جامعه شود.

رحیم یونسی، یکم آذر در جمع تعدادی از اصحاب رسانه با اشاره به آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در رابطه با عقد قرارداد با واحدهای تولیدی و صنفی استان، عنوان کرد: در حال حاضر این آمادگی وجود دارد که با همکاری بین ارگان های مختلف و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، زمینه مهارت آموزی و تربیت نیروی متخصص مورد نیاز بازار کار افزایش یابد و در این راستا از ظرفیت دستگاه های دولتی و غیردولتی استفاده می کنیم.

وی با استناد به ماده قانونی نظام صنفی، اظهار کرد: افرادی که از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای درخواست مجوز اشتغال و ورود به بازار کار دارند، باید صلاحیت حرفه ای داشته باشند و به نحوی متخصص در حوزه فعالیت خود باشند، زیرا مدارک صادر شده در رشته های مختلف از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای اعتبار بین المللی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی منطبق بر نیاز جامعه باشد

مهارت آموزی منطبق بر نیاز جامعه باشد