مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:352023-12-06سياسي

فراخوان هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار منتشر شد


فراخوان هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار که با هدف تبیین ارزش های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود، منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با هدف تبیین ارزش های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.

  این جشنواره با موضوعات جلوه های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس ، جلوه های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا ، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم) ، شهدای امنیت ، سبک زندگی ایثارگرانه ، ایثار اجتماعی در دوران معاصر ، جلوه های ایثار و از خود گذشتگی همسران معظم جانبازان ، آزاده ها و خانواده های معظم شهدا در دوره معاصر و جلوه های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب در بخش های صحنه ای و خیابانی برگزار می شود.

نگاه هنرمندانه به فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی ، زندگینامه شهدا و ایثارگران شاخص در هر استان ، مقتل خوانی شهدا ، شهدای مدافع حرم ، شهدای امنیت ، شهدای غزه ، مناسب سازی محیط شهری برای زندگی ایثارگران ، توجه به رویدادهای تاریخ معاصر انقلاب و زندگینامه شهدای انقلاب به خصوص شهدای ترور بخشی از محورهای مورد توجه و تأکید جشنواره ایثار است که از میان نمایش های متقاضی با شیوه های مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار منتشر شد

فراخوان هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار منتشر شد