مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-04اقتصادي

پیشرفت بیش از 80 درصدی اصلاح شبکه برق روستایی در کردستان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از پیشرفت بیش از 80 درصدی اصلاح شبکه برق روستاهای استان خبر داد و گفت: در قالب طرح بهارستان، شبکه برق یک هزار و 706 روستای استان اصلاح و بهسازی می شود.

- هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: هدف گذاری برای سه سال اخیر در راستای اجرای طرح بهارستان 864 روستا است که تا پایان آبان ماه سال جاری اصلاح و بازمهندسی تجهیزات شبکه 693 روستا به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اضافه کرد: طرح بهارستان از سال 1400 توسط شرکت توانیر طراحی شد و براساس آن شرکت های توزیع برق مکلف شدند که طی یک فرآیند 5 ساله، اهداف این طرح را عملیاتی و محقق نمایند.

وی هدف از اجرای این طرح را جابجایی و مقاوم سازی پایه های برق در معابر روستایی، تأمین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه برق روستا های مشمول طرح، توسعه شبکه و تأمین برق متقاضیان جدید انشعاب اعلام کرد.

وی افزود: اعتبار تخصیصی این طرح تا پایان آبان امسال دو هزار و 400 میلیارد ریال بوده که تاکنون مبلغی بالغ بر دو هزار و 909 میلیارد ریال هزینه شده و مبلغ 509 میلیارد ریال آن مازاد بر اعتبار تخصیصی شرکت توانیر است و دارای 80/2 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت بیش از 80 درصدی اصلاح شبکه برق روستایی در کردستان

پیشرفت بیش از 80 درصدی اصلاح شبکه برق روستایی در کردستان