مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:202023-11-29دانش

تهیه کتاب هایی برای شناخت دقیق تر مسیر تحصیلی دانشجویان


حافظعلی دلجو، مسئول علمی نوآوری و فناوری بسیج دانشجویی اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه در فضای علمی بسیج، ماموریت هایی را در ارتباط با جامعه دانشجویی دنبال می کنیم، - مسئول علمی، نوآوری و فناوری بسیج دانشجویی اردبیل گفت: دانشجویان وقتی نیاز خود و جامعه را زودتر می شناسند و با الگو های موفق دانشجویی آشنا می شوند، با انگیزه تر و پرشورتر به سمت موفقیت خود تلاش می کنند.

حافظعلی دلجو، مسئول علمی نوآوری و فناوری بسیج دانشجویی اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه در فضای علمی بسیج، ماموریت هایی را در ارتباط با جامعه دانشجویی دنبال می کنیم، گفت: در این راستا، دانشجویان جدیدالورود دانشگاه ها به وسیله تولیدات رسانه ای، کتاب، تد های تخصصی، اردو های راهیان پیشرفت وغیره شناخت جامع از رشته خود را کسب می کنند.

وی افزود: این اتفاق تا قبل از این در سال های پایانی کارشناسی صورت می گرفت که دانشجویان جدید الورود، نیاز های علمی و مهارتی خود را جهت رشد را احصا می کردند.

مسئول علمی، نوآوری و فناوری بسیج دانشجویی اردبیل با اشاره به اثربخشی پیشبرد این برنامه ها یادآور شد: دانشجویان وقتی نیاز خود و جامعه را زودتر می شناسند و با الگو های موفق دانشجویی آشنا می شوند، با امید و مسئله محوری، با انگیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کتاب هایی برای شناخت دقیق تر مسیر تحصیلی دانشجویان

تهیه کتاب هایی برای شناخت دقیق تر مسیر تحصیلی دانشجویان