مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 16:152023-11-30سياسي

بودجه ای از کنگاور صرف راه اندازی «مجتمع اشتغال معتادان بهبودیافته» نشده است


در انجام وظایف به حواشی زائد توجه نکنیم؛ بودجه عمرانی کنگاور صرف راه اندازی مجتمع اشتغال معتادان بهبودیافته نشده، هر آنچه که در این مجتمع اتفاق افتاده از منابع ملی و بیرون استان تأمین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در نشست هم اندیشی معتمدان شهرستان کنگاور که با حضور  استاندار کرمانشاه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شندیدن دغدغه ها از بزرگان، معتمدین و منتفذین به این دلیل است که این بزرگان چون در این اقیلم زندگی می کنند و مورد اعتماد مردم هستند؛ تحلیل دقیق تری از مشکلات دارند.

وی صحبت های خود را با مطرح کردن چند درخواست از بزرگان و معتمدان شهرستان کنگاور ادامه داد و گفت: اگر بخواهیم اتفاقات خوبی در سطح شهرستان بیفتد قسمتی وظیفه بنده و همکاران است و قستمی هم باید با هماهنگی یکدیگر به نتیجه برسد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: دغدغه بزرگان این جلسه تقویت اشتغالزایی در شهرستان کنگاور بود که برای تحقق این مهم همکاران با تمام توان تلاش خود را می کنند، اما دعوت منتفذین از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این شهرستان حتما تاثیرگذار است؛ شرایط را باید برای سرمایه گذار فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه ای از کنگاور صرف راه اندازی «مجتمع اشتغال معتادان بهبودیافته» نشده است

بودجه ای از کنگاور صرف راه اندازی «مجتمع اشتغال معتادان بهبودیافته» نشده است