مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-02سياسي

شناسایی و پاکسازی کانون های جرم خیز آذربایجان شرقی


فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح پیشگامان انتظامی چهار برای شناسایی و برخورد با کانون های جرم خیز در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی محمدی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر افزایش احساس امنیت در جامعه و رضایتمندی مردمی طرح پیشگامان انتظامی چهار در سرتاسر استان به اجرا درآمد.

وی افزود:در طرح تعداد 406 نقطه آلوده شناسایی شده در استان پاکسازی و همچنین تعداد 248 نفر از مجلوبین  دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

ارشدترین مقام انتظامی استان تصریح کرد: تعداد 43 دستگاه خودرو و 9 دستگاه موتورسیکت سرقتی و  بیش از 16 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد 400 معتاد خطرناک و تابلو دستگیر و تحویل مراکز و کمپ های ترک اعتیاد شد.

محمدی با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است،گفت: تعداد 5 نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد راهبندان و عربده کشی آرامش و آسایش شهروندان به مخاطره انداخته بودند نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی به کشفیات کالای قاچاق و اقلام ممنوعه نیز در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: در حدود 1300 لیتر سوخت قاچاق و تعداد 3 هزار و 497 عدد قرص روانگردان و مقادیری اقلام ممنوعه نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و پاکسازی کانون های جرم خیز آذربایجان شرقی

شناسایی و پاکسازی کانون های جرم خیز آذربایجان شرقی