مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:002023-11-27سياسي

بسیجیان، جهادگرانِ جان بر کفِ روزهای سخت


جوان هستند و با انگیزه و برای انجام هر کاری آماده اند، گوش به فرمان رهبرشان هستند و وقتی پیامی صادر شود بی چون و چرا و با جان دل می پذیرند و ترسی به دل راه نمی دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جهادگران بسیجی جوانانی بی ادعا هستند که راه شهدا را در پیش گرفته اند و برای گره گشایی از هیچ کاری دریغ نمی کنند.

یک روز بنّا می شوند و دست به خانه سازی می زنند، روز دیگر لباس پرستاری بر تن می کنند و در بیمارستان به کمک پرستاران می شتابند، یک روز در غسالخانه حاضر می شوند و بیمار کرونایی را غسل و کفن می کنند و اگر روزی نیاز باشد لباس رزم می پوشند.

اینها جوانان روزهای سخت و آسان این مرز و بوم هستند که با انگیزه و اراده آستین همت را بالا زده اند و بدون چشمداشت پا در رکاب خدمت گزاری به محرومان و نیازمندان گذاشته اند همان هایی که در بحرانی ترین روزها به توصیه رهبرشان لبیک گفتند و تا پای جان پای آرمان های انقلاب ماندند.

استان فارس یکی از استان های پیشرو در حوزه فعالیت های جهادی است، استانی که با بیش از 5 هزار گروه جهادی فعالیت های بزرگی را در حوزه های مختلف محرومیت زدایی انجام داده و در برخی عرصه ها در سطح کشور الگو شده است.

یکی از جوانان جهادگری که خود از بسیج دانش آموزی پا به عرصه جهاد گذاشته است، رییس سابق بسیج سازمدگی سپاه فجر استان فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان، جهادگرانِ جان بر کفِ روزهای سخت

بسیجیان، جهادگرانِ جان بر کفِ روزهای سخت