مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:402023-12-18فرهنگي

فروش میلیونی نویسنده ای که طرفدار نداشت


در سال 2018، «جی ام دالگلیش» پدری خانه نشین بود که اولین رمان جنایی خود را برای شش موسسه انتشاراتی ارسال کرد، درخواست هایی که یا رد شد یا اصلاً هیچ پاسخی دریافت نکرد، - در سال 2018، جی ام دالگلیش پدری خانه نشین بود که اولین رمان جنایی خود را برای شش موسسه انتشاراتی ارسال کرد، درخواست هایی که یا رد شد یا اصلاً هیچ پاسخی دریافت نکرد، اما او تسلیم نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، در حالی که انتشاراتی ها اعتنایی به رمان نوشته این نویسنده نداشتند اما او به پیشنهاد یکی از دوستانش تصمیم گرفت خودش کتابش را منتشر کند.

آن رمان خانه مجزا نام داشت که داستان مسیر یک کارآگاه به سوی رستگاری است و اولین کتاب از 22 عنوان داستان جنایی بود که جی ام دالگلیش خودش منتشر کرد و تاکنون بیش از دو میلیون نسخه فروخته است.

اکنون دالگلیش با یک ناشر قرارداد بسته و می تواند از طریق فروش حقوق آثارش در سراسر جهان به خوانندگان بیشتری دسترسی پیدا کند.

نشر Bookouture که زیرمجموعه ای از انتشارات معروف Hachette انگلیس است، حق چهار عنوان جدید از آثار هیجان انگیز از این نویسنده را خریداری کرده است که در سال های 2024 و 2025 منتشر می شود.

ریانا لوییز ویراستار این انتشارات گفت: بسیار مفتخرم که آثار جی ام دالگلیش را که نویسنده فوق العاده بااستعدادی است و طرفداران زیادی دارد منت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش میلیونی نویسنده ای که طرفدار نداشت

فروش میلیونی نویسنده ای که طرفدار نداشت