مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-20فرهنگي

فعالیت 13 هزار و 500 رسانه در کشور


مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اصحاب رسانه باید یا فناوری های روز آشنا شوند تا ارتباط بهتری با مردم برقرار کنند.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اصحاب رسانه باید یا فناوری های روز آشنا شوند تا ارتباط بهتری با مردم برقرار کنند.

ایمان شمسایی 29 آذرماه 1402 در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان مرکزی با اشاره به پرچالش بودن شغل خبرنگاری و کم طاقتی مسئولان، اظهار کرد: نظام حاکمیتی باید اصحاب رسانه را بیش از پیش به رسمیت بشناسد و این امر در دولت سیزدهم به خوبی مدنظر قرار گرفته است و شخص رییس جمهور جایگاه رسانه و خبرنگار را به خوبی مورد توجه دارند.

وی تصریح کرد: در سال قبل و فتنه گذشته هیچ یک از خبرنگاران و رسانه ها قلم را زمین نگذاشتند، فعال بودند و اصحاب رسانه از حرکت ایستادند و کار کردند و بین مردم و مسئولین نقش پل ارتباطی را ایفا کردند.

شمسایی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره های این چنینی، آگاهی از ایرادات و رشد خبرنگاران را به همراه دارد، گفت: در جشنواره ها باید بیشتر به مسائل محتوایی پرداخته شود در حالی که عموما به فرم توجه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 13 هزار و 500 رسانه در کشور

فعالیت 13 هزار و 500 رسانه در کشور