مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 11:252023-12-11سياسي

ویژگی های استاد آذرشب از زبان سیدعباس صالحی


رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با بیان اینکه تنوع نقش های تقریبی گسترده از ویژگی های استاد آذرشب است، گفت: ما مثل ایشان را کم داریم، در حوزه آموزشی استاد و دغدغه تقریب را در تدریس خود دنبال می کرد و در مراکز مختلف سفیر تقریب بودند.

- رییس دانشگاه مذاهب اسلامی با بیان اینکه تنوع نقش های تقریبی گسترده از ویژگی های استاد آذرشب است، گفت: ما مثل ایشان را کم داریم، در حوزه آموزشی استاد و دغدغه تقریب را در تدریس خود دنبال می کرد و در مراکز مختلف سفیر تقریب بودند.

استاد آذرشب تقریب را در ذیل قومی، مذهبی و تمدنی با هم پیش بردند و این ویژگی برجسته ایشان است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس صالحی -رییس دانشگاه مذاهب اسلامی- صبح امروز دوشنبه (20آذرماه) در آیین نکوداشت نیم قرن خدمات علمی، ادبی و تقریبی محمد علی آذر شب -محقق، مترجم و ادیب برجسته معاصر- که با حضور شخصیت های دینی و علمی در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی برگزار شد با تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: سبب تخلف و تفرق مسلمین از دغدغه های استاد آذر شب در پژوهش های شان بود.

وی به فعالیت های تقریبی استاد آذرشب اشاره و اظهار کرد: آن مرحوم در سه حوزه تقریب قومی، مذهبی و تمدنی فعال بودند و تلاش زیادی داشتند بین ایران و جوامع عربی پل بزنند و کدورات و سوء تفاهمات را برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های استاد آذرشب از زبان سیدعباس صالحی

ویژگی های استاد آذرشب از زبان سیدعباس صالحی