مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 18:202023-12-09اقتصادي

شریعتی در دانشگاه علامه: باید با حفظ قیمت های فعلی، توزیع بنزین عادلانه شود


مالک شریعتی نماینده مردم تهران امروز در دانشکده اقتصاد علامه طباطبایی، گفت: معتقدم با حفظ قیمت بنزین 1500 و 3000 تومانی به کسانی که خودرو بیشتری دارند جایزه بیشتری می دهیم و آنها 17/5 برابر بیشتر از یارانه استفاده می کند و این خلاف عدالت است و باید با حفظ قیمت های فعلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مالک شریعتی نماینده مردم تهران روز دانشجو در دانشکده اقتصاد علامه طباطبایی، مجموع تصمیمات مجلس یازدهم در حوزه اقتصادی را قابل دفاع دانست و گفت: این مجلس در مقایسه مجالس گذشته در زمینه اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی اقدامات خوبی انجام داده است.

نماینده مردم تهران گفت: این موضوع چالش حوزه اشتغال کشور را حل کرد و دولت هم پای کار آمد تا این موضوع عملیاتی شود و تاثیر خوبی از نظر عملکردی در اقتصاد کشور داشته است.

شریعتی با اشاره به مصوبات مجلس در حوزه بانکداری گفت: قانون بانک مرکزی که متعلق به دوران قبل از انقلاب بود و با شرایط روز جامعه همخوانی نداشت از سوی نمایندگان اصلاح، نهایی و ابلاغ ش.

وی افزود: در حوزه اقتصادی مالیات بر خانه های خالی و خودرو لوکس که محل مطالبه بود و قانون مالیات بر عائدی سرمایه هم از دیگر اقدامات مهم مجلس بود که باعث شد در ریل مالیات کشور تغییراتی حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی در دانشگاه علامه: باید با حفظ قیمت های فعلی، توزیع بنزین عادلانه شود

شریعتی در دانشگاه علامه: باید با حفظ قیمت های فعلی، توزیع بنزین عادلانه شود