مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-17ورزشي

انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم به وجود آمد


دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در آیین کلنگ زنی مرکز فرهنگی، اجتماعی و آموزشی نابینایان شهر صالحیه شهرستان بهارستان شرکت کرد.

- رضایی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) و تشکر از متولیان این حرکت جهادی گفت: این حرکات از اهداف مهم انقلاب هستند و این انقلاب جز برای خدمت به مردم بوجود نیامده است.

  وی ادامه داد: یکی از نکات مهم و متفاوت اسلام، عبادت از راه خدمت به مردم است و تعریف زکات عام هم مبتنی بر این امر است و هرکس بتواند از طریق توانایی خود به مردم خدمت کند، عبادت کرده است.

  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توانمندی های نابینایان و معلولان بیان داشت: هیچ بنده ای نیست که خدا به او دارایی و گنجی درون وجودش اعطا نکرده باشد فلذا باید با توانمندسازی نابینایان، ناشنوایان و معلولان این دارایی بالقوه را بالفعل کرد، بنابراین توانایی این قشر ارزشمند باید ابتدا کشف شود و سپس از آن بهره برداری کرد.

  رضایی راه اندازی این مجتمع را منبع خیر و برکت و معنویت برای این منطقه دانست و اظهار داشت: ضمن ساخت سازه های آموزشی و ورزشی باید طرحی اقتصادی متناسب با این مجتمع برای خودکفایی اداره مجموعه تهیه شود.

  دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان ضمن مهم بر شمردن امر علم و آموزش و با تاکید بر اهمیت حوزه ورزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم به وجود آمد

انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم به وجود آمد