مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 19:102023-12-07سياسي

ارائه خدمات بهداشتی و توانبخشی به مهاجرین آسیب پذیر


معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از فعالیت های حمایت از بهبودیافتگان در گلشهر مشهد، از مشارکت هلال احمر در ارائه خدمات بهداشتی و توانبخشی به مهاجرین آسیب پذیر خبر داد.

- معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از فعالیت های حمایت از بهبودیافتگان در گلشهر مشهد، از مشارکت هلال احمر در ارائه خدمات بهداشتی و توانبخشی به مهاجرین آسیب پذیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا راضیه عالیشوندی و ونسنت کاسارد -رییس دفتر نمایندگی کمیته بین المللی صلیب سرخ در تهران- از پروژه مراقبت های بهداشت اولیه و توانبخشی با همکاری کمیته بین المللی صلیب سرخ، جمعیت هلال احمر ایران و جمعیت حمایت از بهبود یافتگان بازدید کرد.

عالیشوندی در جریان این بازدید گفت: هدف از انجام این پروژه تاکید بر ارائه خدمات بهداشتی به زنان باردار و افراد مبتلا به بیماری هایی از قبیل دیابت، فشارخون، آسم، اختلالات سلامت روان و معلولیت های جسمی است.

وی افزود: کمیته بین المللی صلیب سرخ با همکاری جمعیت، از بهبودیافتگانی که از افراد و مهاجرین آسیب پذیر در منطقه گلشهر مشهد فعالیت می کنند، حمایت می کند.

عالیشوندی با اشاره به این که جمعیت هلال احمر نسبت به شناسایی و ارزیابی وضعیت مهاجرین آسیب دیده در کشور اقدام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات بهداشتی و توانبخشی به مهاجرین آسیب پذیر

ارائه خدمات بهداشتی و توانبخشی به مهاجرین آسیب پذیر