مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-30سياسي

معاون استاندار کرمانشاه: پاک کردن صورت مسئله راهکار حل مشکلات نیست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: در استان به دنبال پاک کردن صورت مسئله و انکار اینکه کمبود و ضعفی وجود ندارد؛ نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در نشست هم اندیشی معتمدان شهرستان کنگاور که با حضور  استاندار کرمانشاه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کنگاور 423 شهید بزرگوار را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و بیش از هزاران ایثارگر قهرمان و نام آور دارد و همچنان پرچم این شهرستان در دیانت و ایثارگری بلند است.

  وی با بیان اینکه در این جلسات بحث آسیب ها، کمبودها، مشکلات و نواقص مطرح می شود، افزود: معمولا در استان کرمانشاه بنا داریم با تکرار بیشتر به ضعف ها توجه شود و به دنبال پاک کردن صورت مسئله و انکار اینکه کمبود و ضعفی وجود ندارد؛ نیستیم.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های فراوان و بسیار بزرگ کنگاور، تصریح کرد: مسائل را با تدابیر می توان حل کرد، چون ظرفیت و قدرت مردم در کنار مسوولان برای حل مسئله خیلی بزرگ تر از این مشکلات و مسائل است و هیچ کدام بزرگ تر از توان و اراده ما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون استاندار کرمانشاه: پاک کردن صورت مسئله راهکار حل مشکلات نیست

معاون استاندار کرمانشاه: پاک کردن صورت مسئله راهکار حل مشکلات نیست