مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:002023-12-03سياسي

حضرت زهرا (س) باطن وجودی شب قدر


استاد مطالعات زنان حوزه علمیه جامعه الزهرا (س) با بیان اینکه راه جلوگیری از انحراف و بطلان، تمسک، شناخت و معرفت به وجود نازنین حضرت صدیقه طاهره (س) است، - ایسنا/گلستان استاد مطالعات زنان حوزه علمیه جامعه الزهرا (س) با بیان اینکه راه جلوگیری از انحراف و بطلان، تمسک، شناخت و معرفت به وجود نازنین حضرت صدیقه طاهره (س) است، افزود: ویژگی ها و خصایص عمیق وجودی ایشان راه را برای سعادت دنیوی و اخروی فراهم می کند.

فائقه جاویدان ضمن بیان اینکه حضرت زهرا (س) یک بانوی کامل و تمام عیار است، بیان کرد: ایشان الگویی تکامل یافته برای همه انسان ها و در همه عصرها و نسل ها است.

وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) در مورد حقیقت حضرت زهرا (س) گفت: در مفهوم و مضمون این روایت آمده که شب قدر دارای ظاهر و باطنی است که حضرت صدیقه طاهره (س) باطن شب قدر بوده و این عظمت، بزرگی و شان بی بدیل ایشان را برای ما ترسیم می کند.

ارتباط دوسویه میان شب قدر و وجود حضرت زهرا (س) این استاد جامعه الزهرا با بیان اینکه ما بعد از سوره توحید که عظیم ترین مفاهیم اعتقادی در آن نهفته است، سوره قدر را داریم، عنوان کرد: در آیات این سوره آمده که شما چه می دانید از عظمت شب قدر؟ تطبیق این آیه با حدیث امام صادق (ع) نمایانگر آن است در حالی که عظمت شب قدر برای انسان دست نیافتنی بوده و ایشان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا (س) باطن وجودی شب قدر

حضرت زهرا (س) باطن وجودی شب قدر