مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-08ورزشي

سوگواره کوچه های بنی هاشم غیرت و عفت دینی را تقویت می کند


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: برپایی سوگواره کوچه های بنی هاشم هم زمان با ایام فاطمیه در تقویت غیرت دینی مردان و عفاف و پاک دامنی زنان بسیار مؤثر است.

- حجت الاسلام سید احمد طباطبایی نژاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه کوچه های بنی هاشم در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: از سالی که هنر تئاتر در نمایشگاه کوچه های بنی هاشم مورد استفاده قرار گرفت، ما شاهد اثرگذاری این نمایشگاه و استقبال پرشور مردم هستیم.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: عوامل و هنرمندان تئاتر نمایشگاه کوچه های بنی هاشم قم و بستر و فضایی که ایجاد شده واقعاً حرفه ای و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه این تئاتر فاخر مذهبی در کشور بی نظیر است، گفت: با تلاش عوامل نمایشگاه کوچه های بنی هاشم بیش از هزاران شهروند قمی و حتی جمعی از زائران خارجی شهر کریمه اهل بیت(ع) در ایام فاطمیه به تماشای برنامه ها و تئاتر فاخر حضرت زهرا(س) در این نمایشگاه می نشینند.

طباطبایی نژاد اظهار کرد: این نمایشگاه برنامه ای به روز، جذاب و مؤثر فرهنگی است که از عناصر مختلف هنری و نمایشی به صورت حرفه ای در آن استفاده شده است و ازنظر محتوایی نیز مفاهیم ارائه شده با استناد موثق دینی و تاریخی همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره کوچه های بنی هاشم غیرت و عفت دینی را تقویت می کند

سوگواره کوچه های بنی هاشم غیرت و عفت دینی را تقویت می کند