مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 21:152023-12-08سياسي

بازدید رییسی از نمایشگاه فعالیت ها و دستاوردهای قرارگاه اجتماعی استان البرز


رییس جمهور از نمایشگاه تشریح فعالیت ها و ارائه دستاوردهای قرارگاه اجتماعی استان البرز بازدید کرد و با توضیحات مسئولان و فعالان این قرارگاه از جزییات فعالیت های آن آگاه شد.

- رییس جمهور از نمایشگاه تشریح فعالیت ها و ارائه دستاوردهای قرارگاه اجتماعی استان البرز بازدید کرد و با توضیحات مسئولان و فعالان این قرارگاه از جزییات فعالیت های آن آگاه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی شامگاه جمعه در ادامه برنامه های دومین سفر دولت مردمی به استان البرز، از نمایشگاه تشریح فعالیت ها و ارائه دستاوردهای قرارگاه اجتماعی استان البرز بازدید کرد.

استان البرز با برخورداری از 3.

5 میلیون نفر جمعیت در همسایگی پایتخت، مسائل و مشکلات اجتماعی متعدد و متنوعی دارد که گروه های مردمی با مشارکت معاونت اجتماعی استانداری، تلاش کرده اند با راه اندازی قرارگاه اجتماعی استان در مسیر مدیریت این مشکلات و آسیب ها اقدام کنند.

قرارگاه اجتماعی استان البرز با هدف جذب و پرورش ایده های خلاقانه و نوآورانه و محرومیت زدایی و توانمندسازی محلات کم برخوردار با رویکردهای مردم محوری، محله محوری، مسئله محوری، عدالت محوری و تلاش برای حذف بروکراسی اداری در این مسیر با تقسیم استان به 66 محله تشکیل شده و تا کنون 1575 پروژه در دست اقدام داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییسی از نمایشگاه فعالیت ها و دستاوردهای قرارگاه اجتماعی استان البرز

بازدید رییسی از نمایشگاه فعالیت ها و دستاوردهای قرارگاه اجتماعی استان البرز