مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 12:052023-12-01فناوري

مخاطبان شبکه های اجتماعی داخلی چقدر افزایش یافت؟


طبق گفته وزیر ارتباطات در یک سال و نیم گذشته تعداد مخاطبان پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی بعضا 5 تا 6 برابر و حتی 8 برابر افزایش پیدا کرده است که این افزایش هم در تعداد کاربر روزانه و هم در تعداد کاربر فعال ماهانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، هفته اول آذرماه با خبر استفاده بیش از 40 میلیون ایرانی از پیام رسان های داخلی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است توسعه پیام رسان های بومی امروز به حدی رسیده که هم اکنون بیش از 40 میلیون نفر از مردم ایران از آنها استفاده می کنند، در صورتی که زمانی قابل تصور نبود که ما بتوانیم سکوهایی داشته باشیم که قابلیت میزبانی از ده ها میلیون کاربر را داشته باشند.

 مسئله ای که وی در حاشیه جلسه هیأت دولت هم به آن اشاره کرد و گفت: شاید اگر دو سال قبل صحبت می کردیم ظرفیت لازم در سکوهای داخلی برای کسب و کارهای داخلی به شکلی که امروز وجود دارد فراهم نبود که مهم ترین آن مخاطب است.

وزیر ارتباطات تأکید کرد در یک سال و نیم گذشته مخاطبان پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی بعضا تا پنج تا شش برابر و حتی تا 8 برابر افزایش پیدا کرده است.

این افزایش هم در تعداد کاربر روزانه و هم در تعداد کاربر فعال ماهانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطبان شبکه های اجتماعی داخلی چقدر افزایش یافت؟

مخاطبان شبکه های اجتماعی داخلی چقدر افزایش یافت؟