مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-10سياسي

گیلان، شاهرگ ارتباط ایران با روسیه است


استاندار گیلان با اشاره به اهمیت اتصال کریدور شمال به جنوب در گسترش روابط ایران با روسیه گفت: خط ریلی رشت _ کاسپین _ آستارا پازل کریدور شمال به جنوب را تکمیل می کند و شاهرگ حیاتی ارتباط ایران با روسیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان امروز در جریان سفر به روسیه و در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های گردشگری استان ها و جمهوری های این کشور و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اشتراکات فرهنگی بسیاری میان ایران و به ویژه گیلان با استان های قفقاز، داغستان و اتوکیای شمالی وجود دارد.

  وی با اشاره به اهمیت اتصال کریدور شمال به جنوب در گسترش روابط ایران با روسیه افزود: خط ریلی رشت _ کاسپین _ آستارا پازل کریدور شمال به جنوب را تکمیل می کند و شاهرگ حیاتی ارتباط ایران با روسیه است.

  استاندار گیلان با اشاره به استقبال کم نظیر طرف روسی در برقراری روابط با ایران از طریق این استان بیان کرد: استان های قفقاز، داغستان و اتوکیای شمالی در بُعد فرهنگی بسیار نزدیک با گیلان هستند و این مهم، عاملی برای رقبت آنان به گسترش روابط ایران و گیلان به شمار می آید.

  عباسی با تاکید بر لزوم بسترسازی برای توسعه زیرساخت های تجاری و اقتصادی گفت: باید زیرساخت های تجارت در بخش های شیلاتی، کشاورزی و دامداری با کشورهای حاشیه خزر فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان، شاهرگ ارتباط ایران با روسیه است

گیلان، شاهرگ ارتباط ایران با روسیه است