مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:502023-12-08سياسي

دانشگاه در ظلم ستیزی سابقه خوبی دارد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی توکلی در خطبه های نمازجمعه، پیام روز دانشجو را عدم قطع رابطه با گذشته خود دانست و افزود: - که هم خود او و هم اساتید و فرهیختگان باید به آن توجه کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علی توکلی در خطبه های نمازجمعه، پیام روز دانشجو را عدم قطع رابطه با گذشته خود دانست و افزود: دانشجو عقبه روشن و درخشان و دانشگاه در ظلم ستیزی سابقه خوبی دارد که هم خود او و هم اساتید و فرهیختگان باید به آن توجه کنند.

او با اشاره به هفته پژوهش و فناوری هم گفت: کشور جایگاه بسیار بالایی در این زمینه به دست آورده و افکار و اندیشه ها و ذهن های سیال جوان امروز و ما می توانیم امام باعث شده در خیلی از زمینه ها جزو 10 کشور اول دنیا باشیم؛ کشوری که قبل از انقلاب به او توجه نمی شد امروز ایده، فکر نو و مطلب جدید دارد.

وی سپس به موضوع غزه پرداخت و افزود: مدعیان دموکراسی و آزادی و حقوق بشر چنان به وحشی گری و نسل کشی روی آوردند که داد بعضی از طرفداران خودشان هم درآمده است.

حجت الاسلام توکلی با انتقاد از بی توجهی دولت های اسلامی و غیر اسلامی؛ راهپیمایی حمایت از غزه را مربوط به عواطف، احساسات و یا مربوط به غیرت دینی دانست و تاکید کرد: کسی که غیرت دینی داشته باشد در برابر این همه جنایت نفرت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه در ظلم ستیزی سابقه خوبی دارد

دانشگاه در ظلم ستیزی سابقه خوبی دارد