مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 07:502023-12-10اقتصادي

توقف پروژه مسکونی «فجر» زنجان با دستور استاندار


ساخت پروژه 48 واحدی«فجر» در منطقه شهرک نصر برای کارکنان راه و شهرسازی با شرایط خاص که موجب اعتراض متقاضیان مسکن ملی در زنجان شده بود، با دستور استاندار متوقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ساخت پروژه 48 واحدی فجر در منطقه شهرک نصر برای کارکنان راه و شهرسازی با شرایط خاص که موجب اعتراض متقاضیان مسکن ملی در زنجان شده بود، با دستور استاندار متوقف شد.

دوم آذرماه سال جاری بود که شماری از متقاضیان مسکن ملی در زنجان با تجمع مقابل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به ساخت پروژه ای خاص در منطقه شهرک نصر این شهر معترض شدند.

تجمع کنندگان اعتقاد داشتند که این پروژه با شرایط و با مصالح خاص و به صورت ویژه در حال ساخت است و برخی مدیران راه و شهرسازی از جمله مدیرکل و معاونان وی در این پروژه دارای واحد هستند.

معترضان با خاص برشمردن پروژه فجر و با بیان اینکه چرا این واحدها در سه طبقه و خارج از برخی قوانین و در کمتر از 18 ماه ساخته شده است، خواستار شفاف سازی در مورد این پروژه بودند.

همچنین متقاضیان مسکن ملی نسبت به واگذاری این واحدها به کارکنان راه و شهرسازی  آن هم بدون قرعه کشی اعتراض و خواستار شفاف سازی در مورد قیمت تمام شده و متراژ واحدهای پروژه فجر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف پروژه مسکونی «فجر» زنجان با دستور استاندار

توقف پروژه مسکونی «فجر» زنجان با دستور استاندار