مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:002023-11-27سياسي

استاندار مازندران: کار جدید اقتصادی در منطقه آزاد مازندران رقم می خورد


استاندار مازندران با بیان اینکه استان مازندران می تواند به استان نخست اقتصادی در کشور تبدیل شود، گفت: نباید به عملکرد ضعیف برخی مناطق آزاد در کشور استناد کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور پیش از ظهر امروز در همایش بررسی فرصت ها و چالش های منطقه آزاد که در دانشگاه مازندران برگزار شد، اظهار کرد: تصمیم مهمی در مجموعه نظام در امتداد تصمیمات گذشته در فضای اقتصادی کشور گرفته شد.

وی افزود: مازندران استانی پیشرفته و پایدار، نماد اقتصاد و جامعه شبکه ای و دروازه فراملی شمال ایران با ساختاری مستحکم زیست زاینده و پویا، اقتصاد جند بعدی دانش بنیان به محوریت منابع طبیعی، صعت مدرن، خدمات برتر با تاکید بر گردشگری صنعتی، نظام فرهنگی و اجتماعی منسجم، ساختار شبکه ای با مدیریت یکپارچه مبتنی بر ارتباطات و اطلاعات است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه مازندران به عنوان پایلوت استان های هوشمند در سال گذشته انتخاب شد، اضافه کرد: فیبر نوری پرسرعتی که در کشور در حال طراحی است، با رایزنی هایی که وزارت ارتباطات برقرار شد، برای اولین بار در مازندران اجرا می شود.

حسینی پور بیان کرد: منطقه آزاد تجاری و صنعتی مازندران با رویکرد ترانزیت، صنایع هایپک، گردشگری گامی مهم برای این استان خواهد بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: کار جدید اقتصادی در منطقه آزاد مازندران رقم می خورد

استاندار مازندران: کار جدید اقتصادی در منطقه آزاد مازندران رقم می خورد