مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-07سياسي

روز دانشجو؛ فرصتی برای بیان مطالبات


روز دانشجو فرصتی است که نقش برجسته و پررنگ قشر عظیم دانشجویان و سرنوشت سازان را در جامعه یادآوری کنیم و یادمان نرود که آن ها همواره در جهت شکوفایی ایران اسلامی تلاش کرده اند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری روز دانشجو فرصتی است که نقش برجسته و پررنگ قشر عظیم دانشجویان و سرنوشت سازان را در جامعه یادآوری کنیم و یادمان نرود که آن ها همواره در جهت شکوفایی ایران اسلامی تلاش کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشجویان آینده سازان این مملکت اند و به عنوان قلب تپنده و امیدوار جامعه محسوب می شوند، کسانی که حمایت و اعتماد به آن ها می تواند به روند رشد کشور در عرصه های مهم علمی، اجتماعی و اقتصادی کمک کند.

نکته حائز اهمیت این است که دولتمردان و مدیران باید به دانشگاه، دانشجو و نهادهای برخاسته از دانشگاه اعتماد کنند و به آن ها به عنوان بازوی توانمند در نظام علمی کشور تکیه کنند.

دانشجویان همواره یکی از سرنوشت سازان قشر تاریخ ایران بوده اند، روز دانشجو فرصتی است که نقش برجسته و پررنگ قشر عظیم دانشجویان و سرنوشت سازان را در جامعه یادآوری کنیم و یادمان نرود که آن ها همواره در جهت شکوفایی ایران اسلامی تلاش کرده اند.

چه بزرگ مردان و بزرگ زنانی که در راه آزادگی، علم اندوزی و جهاد در راه علم و دانش جان خود را فدا کردند تا امروز ایران اسلامی بتواند در عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز دانشجو؛ فرصتی برای بیان مطالبات

روز دانشجو؛ فرصتی برای بیان مطالبات