مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 21:352023-11-22سياسي

آرزوی تصرف نیل تا فرات رژیم صهیونیستی بر باد رفته است


فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مدعی تصرف نیل تا فرات بود اما امروز در تمام جنگ ها شکست خورده است، گفت: دشمن می خواست خاورمیانه را تحت سلطه خود قرار دهد و اقتصادی بزرگ داشته باشد اما همه آرزوهایشان بر باد رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، علی استاد حسینی یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس عصر امروز در مراسم ششمین سالگرد شهید مدافع حرم علیرضا نظری در مسجد امام خمینی (ره) شهرک انصاری رودسر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با همه شرارت های دشمنان به راه خود ادامه می دهد، اظهار کرد: هیچ توقعی از دشمنان جز دشمنی نداریم اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پرچمداری مقام معظم رهبری به راه خود ادامه داده و مرعوب دشمنان نمی شود.

  وی با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند که در پرتو تعالیم اسلام، امام و انقلاب، مسیر حق را پیدا کرده و ایستادگی می کنند، افزود: تا زمانی که فرهنگ شهادت در کشور ما وجود دارد دشمن قادر نخواهد بود بر ما پیروز شود.

  این فرمانده دوران دفاع مقدس معقتد است که انقلاب اسلامی ایران تداوم حماسه کربلاست که با قوت دنبال این مسیر را دنبال می کند و موجب اثرگذاری در کشورهای غربی و غیراسلامی شده و به همین دلیل است که دشمنان تلاش می کنند تا جلوی این حرکت توفنده نظام را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی تصرف نیل تا فرات رژیم صهیونیستی بر باد رفته است

آرزوی تصرف نیل تا فرات رژیم صهیونیستی بر باد رفته است