مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 09:302023-12-12حوادث

حفظ حریم راهها از اهم وظایف راهداری است


مسئول حریم راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: حفظ حریم راه در راستای صیانت از حقوق بیت المال یکی از اهم وظایف و خط قرمز راهداری است.

- مسئول حریم راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای اردبیل: حفظ حریم راهها از اهم وظایف راهداری است ایسنا/اردبیل مسئول حریم راههای اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: حفظ حریم راه در راستای صیانت از حقوق بیت المال یکی از اهم وظایف و خط قرمز راهداری است.

محسن کلانتری 21 آذر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: تخلیه نخاله های ساختمانی در حریم جاده یکی از موارد بارز تجاوز به حریم راه است که علاوه بر تضییع حقوق بین المال باعث ایجاد منظر زشت و آلودگی بصری برای مترددین عزیز نیز می شود.

وی خاطرنشان کرد: در8 ماهه 1402 بیش از 3 هزار و 200 تن نخاله ساختمانی از حریم راههای استان جمع آوری شده و اما اشخاص سودجو و منفعت طلب مجددا اقدام به تخلیه نخاله های ساختمانی در حریم راه می نمایند.

مسئول حریم راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیـل اظهار کرد: با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و همکاری مراجع انتظامی، پلیس راه، شهرداری، جهاد کشاورزی، محیط زیست و راهداری و با عنایت به ماده 7 قانون ایمنی راهها و راه آهن ضمن تشکیل پرونده کیفری برای متخلفین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ حریم راهها از اهم وظایف راهداری است

حفظ حریم راهها از اهم وظایف راهداری است