مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-23بين الملل

بازیگر سری فیلم های «جیغ» قربانی جدید دفاع از انسانیت!


ملیسا باررا، هنرپیشه سری فیلم های ژانر وحشت «جیغ»، به اتهام انتشار پست های «یهودستیزانه» در شبکه های اجتماعی در جریان جنگ حماس و اسراییل از بازی در دنباله بعدی این فیلم ها کنار گذاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در حالی که جامعه رسانه ای آمریکا در روزهای گذشته به دلیل ابزار همدردی ایلان ماسک مالک شبکه مجازی ایکس(توییتر سابق) و شرکت فناورانه تسلا با مردم فلسطین و انتقاد از سیاست های جنایتکارانه اسراییل در نوازه غزه به شدت او را تحت فشار قرار داده اند، هالیوود نیز به عنوان حامی اصلی صهیونیسم در صنعت سینما به مقابله با سینماگرای پرداخته که با مردم فلسطین ابزار همدردی می کنند.

جدیدترین نمونه مقابله سیستماتیک هالیوود با ستگارنش  به اخراج ملیسا باررا، ستاره مکزیکی الاصل سینمای هالیوود و بازیگر سری فیلم های ژانر وحشت جیغ باز می گردد که  این  در روزهای اخیر با انتشار مطالبی در خصوص بحران غزه، اسراییل به نسل کشی و پاکسازی قومی متهم کرده بود.

در دیگر پست هایی که ملیسا باررا در هفته های اخیر به اشتراک گذاشته است، اسراییل به تحریف هولوکاست برای تقویت صنعت تسلیحاتی خود متهم شده بود و در پستی دیگر نیز آمده بود که در حال حاضر مانند یک اردوگاه کار اجباری با غزه برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر سری فیلم های «جیغ» قربانی جدید دفاع از انسانیت!

بازیگر سری فیلم های «جیغ» قربانی جدید دفاع از انسانیت!